top of page

למה בכלל צריך צלם

אם תשימו לב רגע לסביבה שלכם אתם תראו שבכל מקום יש צילום, בשלטי חוצות בכבישים, על המוצרים שאתם קונים בסופר, בעיתון שאתם קוראים, בטלוויזיה שאתם רואים ובטח ובטח באתרים שאתם גולשים בהם וברשתות החברתיות. הרי אינסטגרם ופייסבוק לא קיימים אילולא צילום.
צילום הוא בכל מקום בחיינו והוא מאוד חיוני לדרך שאנו צורכים דברים ובדרך שאנו משווקים דברים.

מעצב פנים מיכאל אוחיון מעצבת פנים מיטל צימבר

תחשבו שאתם רוצים להזמין חופשה, הרי לא תסגרו לפני שתראו תמונות של המקום ותתרשמו מהאזור אליו אתם רוצים לטוס. אם תכנסו לאתרי תיירות ותראי תמונות לא טובות של בתי מלון סביר להניח שלא יעניין אתכם לסגור את המקום לעומת שאם תראו תמונות טובות מרשימות עם הרבה אווירה שכן יימשכו אתכם להגיע למקום.

טטרופוליס קיאוס, צולם בשיתוף עם סוזי כהן לוינסון

דאיה גסטהאוס, צולם בשיתוף עם סוזי כהן לוינסון

אותו דבר מסעדה, לא תזמינו מקום במסעדה שאתם לא מכירים לפני שתסתכלו בדף האינסטגרם ותתרשמו מהמנות ומהאווירה. אתם בטוח מכירים את זה שאתם מגללים באינסטגרם ופתאום רואים איזה צילום של מנה מגרה וישר אומרים לעצמכם שאתם חייבים ללכת לבדוק את המקום. מסעדות גם ייתנו לכם את חווית הסעודה במקום.

רשל

זהו הכוח של צילום ככלי שיווקי פרסומי. הוא יודע להפעיל אצל הצופים עוד חושים מלבד הראייה וצילום טוב מפעיל אותנו ונוגע לנו בנקודות מסוימות.
צילום הוא מדיום הנוגע לכל תחומי החיים, הוא תיעודי, מדעי, חדשותי, אומנותי, שיווקי ואישי הכל ביחד.
תחשבו על החיים שלנו בלי מצלמה- כל הזיכרונות, האירועים והחוויות שלנו לא היו מתועדים והתיעוד של אותן החוויות עוזר לנו לזכור מאורעות חשובים בחיים.
כצלם הבנתי מהר מאוד את הכוח וראיתי בשטח גם איך צילום עוזר לעסקים רבים לגדול ולהתרחב.
כצלם אדריכלות ועיצוב פנים אני רואה כל הזמן עסקים מתחילים שבאים אליי עם הפרוייקטים הראשונים שלהם ואחרי פרסום התמונות הם מקבלים המון פניות בנוגע לשירות שהם נותנים. וכל זה זה גלגל בעצם. הצילום מביא ללקוח שלנו עבודה והוא מביא לנו חזרה עבודה בפרוייקט הבא וחוזר חלילה. באמת תענוג.

לור שטיינמץ אדריכלות
אוריין איפרגן עיצוב פנים
כצלם אוכל זכיתי לראות הרבה מסעדות בתחילת דרכן שנעזרות בשרותי צילום לאווירה, תפריט וכו' ומתפתחות וגדלות ומזמינות אותי שוב ושוב עבור צילומים נוספים לתפריט או כל סניף חדש. בלי עבודת השיווק החזקה שעשו עם התמונות היה קשה מאוד להביא לקוחות ולאפשר גדילה כזאת.

טמפופו סניף בת ים טמפופו סניף תל אביב

עכשיו נשאלת השאלה למה להזמין צלם אם יש מצלמות מעולות בפלאפונים ואפשר לצלם לבד ? התשובה מאוד פשוטה. צילום הוא מקצוע אקדמי מאוד רציני. אנחנו הצלמים לומדים כל יום דברים החדשים וכל יום לומדים איך לדייק ולשפר עוד יותר את התוצרים שלנו. ההתמודדות מול אור קיים והיכולת לדעת לייצר אור חדש מלאכותי משלנו הוא מאוד מאוד מרוכב. היכולת גם למצוא את הקומפוזיציות והזוויות הנכונות, לתת את הדעת על הסטיילינג וגם להעביר סיפור ורגש בתמונה זה לא משהו שאפשר לעשות בלי ללמוד אותו.
מלכה הדסי אדריכלות פנים מסעדת המקדש

אין ספק שהמצלמה הטובה של הטלפון תעזור לכם לייצר חומרי שיווק ליום יום אך בשביל להציג את עבודותיכם במלוא הדרתם ובכבוד המלא שמגיע להם תשקיעו ותתנו לצלם לעשות את שלו.

מעצבת עידית סלנט, צילום עדי פהר

לסיכום- צילום היום הוא לא מותרות! זה כלי מוכח שמביא עבודה ומגדיל את רמת המודעות של אנשים אליכם כבעלי עסקים ובסופו של דבר מגדיל לכם את מאגר הלקוחות ומכניס לכם הרבה כסף.

מעצבת קארן פרייס, צילום דליה כהן
תשקיעו בצילום טוב ותראו מהר מאוד איך ההשקעה חוזרת אליכם ובענק.
עיצוב פנים מיכל חן


נתראה בפרוייקט הבא שלכם !
bottom of page